Već gotovo tri desetljeća Hrvatska gospodarska komora kontinuirano promovira kvalitetne hrvatske brendove te senzibilizira javnosti o važnosti kupnje domaćih proizvoda i to kroz jednostavan poziv
Kupujmo hrvatsko!
Kad se male ruke slože – da, sve se može! Kad svi radimo s istim ciljem – bilo da stvaramo, proizvodimo ili kupujemo te uživamo u domaćim proizvodima – doprinosimo razvoju hrvatskog gospodarstva. Kupnjom hrvatskih proizvoda, ulažemo u zajedničku budućnost. Kad se male i velike ruke slože, uistinu nastaje velika stvar i da – sve se može.
Očekivanja od proizvoda i usluga, način kupnje, stvaranja navika, neizostavni su dio razmišljanja mlađih potrošača, te su upravno oni u fokusu ovogodišnje kampanje Kupujmo hrvatsko.
Kupujte i darujte hrvatske proizvode jer na taj način pridonosite očuvanju radnih mjesta i domaće proizvodnje te jačanju konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva.
Brojna istraživanja pokazuju kako potrošači razvijaju pozitivne emocije prema određenim proizvodima ili uslugama koje uz prepoznatljivost, jedinstvenost i dostupnost mogu biti relevantni čimbenici što utječu na konačan odabir prilikom kupnje.
Istraživanje prepoznatljivosti znakova kvalitete među potrošačima, koje je i ove godine proveo Odjel za upravljanje kvalitetom HGK pokazuje kako je za znakove Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta čulo 98,6 posto ispitanika, a 84,4 posto njih smatra da su proizvodi i usluge nositelja tih znakova kvalitetniji od istih proizvoda/usluga koji nisu nositelji znakova kvalitete.
Prilikom kupnje, ukoliko su proizvodi ili usluge istog cjenovnog ranga, 95,7 posto ispitanika odlučuje se za domaći proizvod odnosno uslugu.
Proizvode sa znakovima Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta, prijateljima, poznanicima i članovima obitelji preporučilo bi 94,8 posto sudionika istraživanja.
Istraživanje je pokazalo kako se povjerenje u domaći proizvod temelji se na stvarnim vrijednostima, na svemu što je bitno kupcima, posebice potrošačima koji preferiraju savjesnu potrošnju i cijene njezin pozitivan utjecaj na cjelokupno društvo.